FAQ

Waar vinden de sessies plaats?

In het buitengebied van Twente, in principe in de omgeving van Lonneker. Mocht je voorkeur hebben voor een andere of bepaalde locatie, laat het me dan weten. Ik ben flexibel 😉

Wat als het slecht weer is?

Ik hanteer het motto: Ik bestaat geen slecht weer, alleen slechte kleding. Dat betekent dat een sessie alleen niet doorgaat als code rood is afgekondigd.

Welke kleding trek ik aan?

Schoenen waar je prettig op kunt lopen. Neem bij kans op regen een paraplu en trek een waterbestendige jas aan.

W?

S.

W?

S.

W?

S.